DJ Hardwell is gestart met de samenwerking voor de grootste online campagne die autobandenfabrikant Vredestein ooit is gestart: #ROCKTHEROAD. Samen met de knappe Spaanse autocoureur Carmen Jordá heeft Hardwell, die gisteren samen met Armin van Buuren nog zijn eigen actionfigure lanceerde, een track in elkaar gemixt die gebruikt wordt voor de wereldwijde online campagne.
Vredestein is net als de wereldberoemde DJ onlosmakelijk verbonden met de automobielindustrie, ondanks dat deze vaak worden vergeten bij een opsomming. Een stabiele band is belangrijk voor de veiligheid en wegligging, maar ook voor het comfort op de weg. En dat is juist waar Hardwell om de hoek komt kijken; muziek is een belangrijk onderdeel van het comfort op de weg. Onbewust (maar ook om de zoveel tijd bewust) controleren we de banden voor we instappen op eventuele kale plekken of scheuren, maar eenmaal in de auto is er één ding dat het gros van de mensen al doet voor ze de gordel om doen: muziek aan. En of het nu radio is, een cd’tje of een flashstick, het gaat allemaal om hetzelfde: Comfort.
Remix van DJ Hardwell’s ‘United We Are – Vredestein Remix’
Hardwell nodigt je in het kader van de campagne uit om de ‘United We Are – Vredestein Remix’ te beluisteren en te remixen. Je eigen remix is eenvoudig te maken door op de link in onderstaande video te klikken. Maak je eigen remix en DJ Hardwell zal persoonlijk de beste mixen kiezen. De winnaar wint een carbon fibre audio gear van Marshal. Als dat geen top of the bill is, weten we het ook niet meer. Oh, en dan draai je natuurlijk wel je eigen remix van Hardwell’s ‘United We Are’ natuurlijk, want met de juiste band onder je auto hoef je je geen zorgen meer te maken over een minder stabiele wegligging; Die is gegarandeerd!
Dit artikel is gesponsord door Vredestein, maar is journalistiek onafhankelijk opgesteld en geschreven.